۱۲ مورد حادثه و حریق در سمنان به وقوع پیوست

به نقل از مهر نيوز (خبرگذاري مهر)

سمنان- سرپرست سازمان آتش‌نشانی سمنان از وقوع ۱۲ مورد حادثه و حریق طی دو روز گذشته در سمنان خبر داد و گفت: خوشبختانه این حوادث تلفات جانی و مالی سنگین نداشته است.

رضا رهایی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه طی دو روز گذشته نزدیک به ۱۲۰ مورد تماس با سامانه آتش‌نشانی سمنان صورت گرفته است، ابراز داشت: که از این تعداد تماس ۱۲ مورد حریق و حادثه را شامل می‌شود که توسط آتش‌نشانان به‌خوبی عملیاتی شده است.

وی بابیان اینکه از این تعداد حادثه سه مورد آتش‌سوزی را شامل می‌شود، افزود: این آتش‌سوزی‌ها شامل دو مورد حریق ضایعات و یک مورد حریق مسکونی بوده است.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی سمنان بابیان اینکه ۹ مورد عملیات امداد و نجات در این شهرستان به وقوع پیوسته است، ابراز داشت: بیشترین آمار حوادث با چهار مورد مربوط به محبوس شدن در کابین آسانسور و اماکن سمنان می‌شود.

رهایی با بیان آنکه از مجموع حوادث سه مورد گرفتن حیوانات موذی، یک مورد گیرکردن اعضای بدن و یک مورد پیشگیری بوده است، افزود: آتش‌نشانان سمنانی در همه این حوادث امداد و نجات شرکت داشته و به شهروندان و هموطنان امدادرسانی کردند.

وی افزود: خوشبختانه این حوادث تلفات جانی و مالی سنگین نداشت اما دو روز پرکاری را برای آتش‌نشانان این شهر رقم زد که امیدواریم هموطنان با رعایت نکات ایمنی مراقب سلامت خود و خانواده خودشان باشند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *