اثر CaAlCO3-LDHs بر خواص مقاوم در برابر آتش پوششهای نسوز ضد حریق برای سازه های فلزی

نکات برجسته

  • افزودن CaAlCO3-LDH به IFR باعث بهبود عملکرد بازدارنده شعله می شود.
  • CaAlCO3-LDHs می تواند استری سازی را بین APP و PER ترویج و کاتالیز کند.
  • پردازش پوشش سازگار با محیط زیست و ساده است.پردازش پوشش سازگار با محیط زیست و ساده است.Coating processing is environmentally friendly and simple.

چکیده

یک پوشش نانو مقاوم در برابر آتش مبتنی بر آب از طریق افزودن هیدروکسیدهای دو لایه لایه CaAlCO3 (CaAlCO3-LDHs) به عنوان پرکننده غیر آلی به پوشش بازدارنده آتش حاد تهیه شد. تأثیر CaAlCO3-LDHs بر روی خصوصیات پوشش توسط دما سنجی (TG) ، تجزیه و تحلیل حرارتی دیفرانسیل (DTA) ، طیف سنجی مادون قرمز تبدیل فوریه (FTIR) ، طیف سنجی فوتوالکترون اشعه X (XPS) ، میکروسکوپ الکترونی روبشی (SEM) ، مخروط بررسی شد. گرماسنج (CONE) و تست عملکرد آتش.

نتایج نشان داد که CaAlCO3-LDHs می تواند کیفیت لایه ذرات باقیمانده را بهبود بخشد ، درجه اتصال عرضی و تجمع کربن را افزایش دهد و مقاومت به اکسیداسیون لایه ذغال سنگ را افزایش دهد.

افزودن 5٪ درصد CaAlCO3-LDH به پوشش می تواند خطرات ناشی از آتش سوزی را کاهش داده ، سرعت انتشار شعله و تخریب حرارتی را کاهش داده و ساختار ذغال سنگ و مقاومت در برابر آتش را بهبود بخشد ، که این امر به هم افزایی نسبت داده شد اثر CaAlCO3-LDHs و بازدارنده آتش (APP / PER / MEL).

از این مقاله نیز دیدن فرمایید: پوشش ضد حریق

نمایش گرافیکی

فرآیند آماده سازی و عملکرد چندگانه غشاهای اصلاح شده ترکیبی (جایی که ACMO نمایندگی آکریلوئیل مورفولین و AG نمایندگی argatroban در شکل است)

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *