بهترین شرکت پوشش ضد حریق در کرج

استان البرز(شهر کرج) به عنوان یک شهر بزرگ و پرجمعیت با وسعتی حدود 5833 کیلومتر مربع جزء استان های بزرگ کشور عزیزمان ایران می باشد. شهر کرج با توجه به نزدیک بودن به تهران و با توجه به گسترش روز به روز تکنولوژی ها و استارت آپ های نوپا در این شهر، ادعای بهترین بودن ادعای کوچکی نیست، و هر کس نمی تواند چنین چیزی را به سادگی مطرح نماید.

اما شرکت ما با افتخار به واسطه چندین سال فعالیت ها و زحمت های پی در پی علمی و فناورانه در این حوزه یعنی پوشش های ضد حریق به جرات می تواند بگوید که اگر بهترین هم نباشیم، مسلما جزء بهترین ها هستیم.

شرکت پایدارسازان جاوید البرز با اجرای بیش از 40 پروژه به صورت epc در حوزه پوشش های مقاوم در برابر حریق همواره در تمامی استاندارد های کشور مشغول بازارسازی و تاسیس نمایندگی می باشد. همچنین این شرکت در استان البرز، خصوصا در شهر کرج فعالیت چشم گیری داشته و تقریبا تمامی پروژه های شاخص اسکلت فلزی شهر تحویل جبهه کاری این شرکت گشته، و این شرکت افتخار این را دارد که با اکثر سازندگان به نام و معتبر شهر کرج همکاری خوبی داشته و دارد و اگر بگوییم این شرکت بهترین و پرکارترین شرکت این شهر می باشد حرف گزافی نیست.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *